18 Aralık, 2013

KAŞLARIN RENGİNİ AÇMAK İÇİN ÇOK KOYU SİYAH KAŞ RE KAŞ BOYAMA BREAKING THE COLOR TOO DARK FOR OPENING FOR eyebrows eyebrowspainting eyebrows at home




Merhaba canlarım, şahsen koyu kestane saçlara sahip ve saçlarımdan 1 ton koyu kömür gibi bir kaş sahibi bayan olarak ben kaşlarımı açtım.sizde açabilirsiniz nasılmı ? şöyle ki saçlarımı doğal kumrala boyayınca kaşlar kömür gibi kaldı bende hani şu saçlarımızı boyarken boya kutusundan çıkan oksidasyon suyu var ya işte onun % 6 lık olanını aldım.Kaşlarıma sürdüm evet sadece onu.10 dk beklettim sonra siyah kaşlarımın gene siyah gibi ama sert degil rengi yumuşattı ve çok doğal durdu.Aynada rahatsız oldukça uyguluyorum.10 günde birde oluyor.çok kolay ve doğal oluyor tavsiye ederim.

hepinizin pudralı yanaklarından öperim.

Hello darlings, personally and with my hair a darker shade of dark chestnut hair, such as coal, female owner of an eyebrow as I opened my eyebrows. You can open the How? such as coal, natural brunette hair, eyebrows that he had painted as you paint our hair dye box, I now know there is water in the oxidation of 6% or the one that got him here. yeah just after I drove him to wait .10 min moves to browse my brows again, black pepper-and-tempered and very natural color, but hard not stopped. Impose a .10 a day is quite uncomfortable mirror bird. I would recommend is very easy and natural.




Kiss you all powdered cheeks

Hiç yorum yok: